090909

Publicerat. 2009-09-09 | 11:25:40

Hej..

Idag är det ett ganska roligt datum, inte varje dag det blir så....

Har varit iväg och jobbat 1,5 h på morgonen, åkte hem och la mig en timma för att vara på jobbet igen kl 15. Schemat är lite roligt sådär men det blir så när man är personlig assistent, man ska ju finnas där när brukaren behöver en...

Ska laga lite mat också innan jag åker iväg, idag tänkte jag göra någon så ovanligt som lax med citronpeppar och pressad potatis till...  jag älskar verkligen det och de e så lätt att göra iordning.. får bli en matlåda till Niklas också, han e inte så förtjust i det men han äter det om jag lagar de:)

Ska försöka hinna med att titta på det nya avsnittet av norska unga mödrar idag också, de gick på norsk tv i går men jag har hittat deras hemsida och webb tv så jag ser avsnitten där... Jag tycker att de e så bra:)
För er som vill se så finns alla tidigare avsnitt också att se från de 3 förra säsongerna:)
Jag länkar till hemsidan HÄR för er som vill...

Just de ja, i går kl 10.00 blev Niklas farbror för 2:a gången. Magnus och Angelica fick en liten flicka, och Felicia blev storasyster. Hon ska nog heta Saga, det var i alla fall de senaste de sa....
GRATTIS till er... ska bli såå kul att få komma och kika på den lilla sen...

Kram



Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback