Fredag...

Publicerat. 2009-09-11 | 14:21:45
Då har det blivit helg igen, idag är jag ledig men även i morgon. Jobbar dock på söndag.
Vet inte riktigt vad man ska hitta på, idag har jag bara tagit det lugnt, har inte mått helt prima...
Niklas jobbar och kommer hem runt halv 5.
I mrrn är jag sugen på att åka till Lidköping, skickade sms till mamma och frågade om de skulle dit. Niklas ska vara i skogen kl 8 i mrrn bitti, de skulle visst bygga torn:)

Har varit ute en sväng idag i alla fall, härligt väder ute... konstigt att "sommaren" ska komma så sent, har det inte varit så i flera år nu?
När hösten är i antågande så är det sommar väder...

Har precis tittat klart på gårdagens avsnitt av Idol, jobbade i går kväll så jag missade det. Tur att man kan se det på nätet:) Man kan ju inte annat säga än att man får sig några sköna skratt... speciellt från killen som var från Lidköping.... de hade verkligen gjort ett repotage om honom och då tror man ju så klart att han e nog bra, ha ha men han var ju inget vidare....
Var de i förrgår de två killarna som spelade teater kom in, dom var ju riktigt bra, men aj det måste gjort ont när han sprang in i dörren, ha ha

Nej, funderar på att lägga mig här i soffan bredvis Luddis och vila en stund... känner att jag behöver de!

Kram så länge...

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback