Natt jobb...

Publicerat. 2009-09-22 | 13:04:28
Hejsan!!

Klockan slår snart 13 och jag håller på och fixar lite mat till mig och Niklas. Jag börjar jobba kl 15 igen, men hade också morgon passet idag.
Niklas har jobbat i natt, hans chef ringde honom i söndags kväll och frågade om han ville det, han e på ngt industri i Fristad, uponor tror jag det heter.. vad han gör exakt vet jag ju inte eftersom att han fortfarande ligger och sover, har varit inne och pussat på honom men han ville sova en stund till. han skickade sms vid halv 1 i natt och skrev att de ska anställa folk vid årsskiftet, och de låter ju toppen så nu ska han visa sin bästa sida:) Inte helt fel med ett "riktigt" jobb, att vara anställt hos bemanning är ju inte det bästa även om ett jobb just nu är guld värt...
Man e ju lite sugen på vad han tjänar på natten, ngn som vet?? Pappa??

Ingen har väl missat att hösten börjar visa sig så smått, jag har varit ganska antig hösten och vintern men nu tycker jag faktiskt att det e lite mysigt. Kan inte förklara varför men de e mysigt bara liksom:)
Man brukar ju bli så deppig framåt hösten men kanske är man på bättre humör nu när man vet vad som väntar till våren!!
 En Bebis!!:)

I morgon byter i vecka och även månad, vi går in i vecka 17 (16+0) och 5:e graviditetsmånaden!!
Nu känns det att ultraljudet verkligen närmar sig!!! :)

ha en bra dag!!
I kväll ska jag se trejde avsnittet av unga mödrar också.... hi hi

kram


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback