Saga Forsberg...

Publicerat. 2009-09-13 | 21:50:22
God Kväll!!
Klockan är strax halv tio, har kikat på ensam mamma söker och nu sitter jag framför datan lite:)
Idag har jag jobbat mellan 8.30-17, efter de åkte jag bara hem för att fixa iordning mig, för att åka och hälsa på Niklas syskonbarn Saga som föddes i tisdags...
Hon låg i vagnen och sov när vi kom men efter bara några minuter vaknade hon och  jag fick äran att lyfta upp henne, åh herregud så söt hon e... och liten!!! Helt otroligt... och ännu mer sugen blev jag och Niklas med för den delen för han stod vid henne när hon låg i vagnen och han hängde med när hon skulle bytas på och då lyfte jag upp henne och Niklas fick ta över, han log med hela ansiktet och jag fick en sån härlig käsnla i hela kroppen, och jag frågade honom: Längtar du? Då tittade han upp på mig, log och svarade: Ja! hi hi jag kände att jag fick tårar i ögonen:) Han va så otroligt söt när han stod där med Saga i famnen:)
Han gick runt med henne en bra stund och små pratade med henne.... så gulligt!!

Nej nu ska jag gå tillbaka till tv:n och mysa lite med min älskling....

God Natt på er....


Niklas och Saga <3


Saga ligger och kikar på sin farbror...



Jag och lilla Saga...
svårt att förstå att man har en liten i magen som ska växa till sig och bli ett sånt mirakel...

<3 Längtar <3


Ludde var också nyfiken och ville gärna lukta lite...
(Niklas bror Magnus som håller Saga)






Sötis....




 


Kommentarer
♥ Anonym

Va söt hon var. Förstår att ni längtar. Kram mamma

2009-09-14 @ 21:19:46

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback