Veckorna går...

Publicerat. 2009-09-10 | 09:43:50

Då har jag gått in i vecka 15 (14+1)
Från och med denna veckan börjar det hända saker med den lilla bebisen, den blir allt större och nu börjar magen växa på riktigt vilket jag ser fram emot....
Att gå in i vecka 15 innebär också en vecka närmare ultraljud!!! Bara 4 veckor kvar nu!
Fom vecka 20 kan man börja använda gravid smycke vilket jag ska göra, tycker det verkar mysigt. Är ett smycke som låter (vi hör inte) men bebisen hör:)

Idag har jag återigen varit och jobbat och ska tillbaka kl 14 idag!
Sen är jag ledig i 2 dagar vilket känns behövligt, det tar på en att jobba sent och sen ska man upp tidigt morgonen efter...

Vad tycker ni om min nya design på bloggen förresten?
Tycker det skrivs dåligt med kommentarer:(

Kram


Kommentarer
♥ Anonym

Den var fin. Kram mamma

2009-09-10 @ 21:03:52
♥ Elinor

Grattis, såg att ni ska ha barn.

Mår du bra och så??



Ha det så bra.

2009-09-12 @ 09:44:10
URL: http://ronile.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback