1 Maj!

Publicerat. 2010-04-30 | 22:55:40

Fredag kväll...
Idag har det varit en bra dag, Melwin vaknade dock alldeles för tidigt men efter lite mat så somnade han om men bara korta stunder innan jag kom på att han somnade fortare och sov längre om jag höllm i hans napp när han hade den i munnen, ha ha. Vi sov i alla fall till halv tio. Mycke bättre!! Gjorde oss klara, hämtade svärmor/farmor för att åka till stan och handla lite...
Var inne på EKO hallen och där hittade jag jätte fina ute möbler, i svart!!! 4 stolar, bord och parasoll för 995:-! Tyckte jag var bra pris. Så när jag kom hem tog jag kort på våra utemöbler och la ut på blocket, hade ju bara ett litet runt bord med 2 stolar.
När Niklas kom hem berättade jag för honom om bordet, så vi åkte till EKO för att titta på de och vi tyckte båda att de skulle passa på vår uteplats. Så vi skulle slå till, men givetvis så var de slut men skulle komma in igen i slutet på nästa vecka!!! Trist!! Så jag frågade om vi inte fick köpa de som stod uppställt och de fick vi, toppen!! Packade in i bilen och åkte vidare mot Willys. När vi var där inne ringde min mobil, en spekulant på våra utemöbler. Han ville komma kl 7 och titta. Och mycket riktigt, de gjorde han och köpte dem direkt, 400 pix!! De betyder att jag fick mer för det än va jag köpte de för;) hi hi Så 995-400= 595 kr - 200 (som svärmor bidrog med) blir 395:- för utemöblerna!!! BRA!!
Ställde ut möblerna och de blev super bra, inhandlade två ljuslyktor också i form av en glasflaska som jag hängde ute också, blev sååå mysigt!! Hade tidigare inhandlat svart spray färg, så våra krukor i plåt fick sig en omgång, de var lite rostiga men nu ser de ut som nya:) Nu fattas det bara blommor men de tänkte jag fixa i mrrn när mina föräldrar kommer hit, de ska hjälpa mig med min deklaration.... Men tänkte att vi kunde ta en sväng in till stan också för att köpa jord, lekakulor samt lite blommor:)

I mrrn börjar Niklas jobba på sitt "nya" arbete. Han ska jobba via ett bemanningsföretag på Uponor som ligger 5 min promenad härifrån, vi ser det till och med från vår lägenhet;)
Han ska bara jobba helger, fredag 23-07, lördag 19-07 & söndag 19-07....

Nej klockan e mycket, ska ta miug en dusch och sen ska jag krypa ner...
Niklas lär väl vara uppe en stund till, han sitter och tittar på Avatar som jag köpte till honom i Etuna... skit film!!!

Just de ja, 1 maj i mrrn!! Två år sedan jag träffade Niklas för första gången, tänk så bra de kunde bli, nu har vi världens finaste lilla kille som jag älskar så otroligt mycke!!

GOD NATT!!


Jag 1 maj 2008... dagen innan jag träffade Nikals.
Hm, smal och fin...

Jag & Niklas ;)


Kommentarer
♥ Elinor - Mamma till Liam & Tigra -

Haha, det glömde jag att skriva...

Men dom finns bla på EM i Lidköping.

2010-05-05 @ 07:30:01
URL: http://ronile.se

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback