Bilder...

Publicerat. 2010-04-15 | 21:06:11



Tagit lite kort med min mobil under denna veckan....





När vi sov hos Niklas föräldrar fick Melwin ligga i insatsen till barnvagnen. En morgon när jag skulle kika ner på honom trodde jag för en sekund att han var borta men så.....


lyfte jag lite på täcket och såg att min älskling låg så gott och sov:)


Mys!!


Var med pappa och bytte däck på bilen, när han använde maskinen så lät de ganska högt så Melwin fick låna hörselskydd:) Såååå söt han va när han låg där i vagnen och spanade!!


Ligger ute i vagnen och sover...


Sover så gott...


Fick med ett litet leende...


Underbar...


Ha ha såhär gör han ofta med munnen.... han e ju så söt!! Min prins!


Finklädd...


Söta skor...


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback