Byrå till Melwin & Tavla till mamma:)

Publicerat. 2010-08-11 | 12:41:19
I mrrn får Melwin en egen byrå, äntligen!
För snål för att köpa en ny, ha ha så jag höll utkik på blocket! Hade ju tänkt på en vit malm först men sen hittade jag en Aneboda på blocket som en tjej sålde. Endast 6 månader gammal som bara stått i en garderob för 100 kr!!!! Så mina föräldrar var snälla och hämtade en utanför GBG i går när de ändå skulle till min bror...
De kallar jag fynd, kostar 600 kr på Ikea!!



Sen sålde hon även en tavla, också den från Ikea. Har kikat på den tavlan tidigare men har tyckt att den varit lite dyr (599kr), hon ville ha 200 kr men jag lyckades pruta ner den till 100 kr den också plus att jag fick med två kuddar med samma mönster som tavlan:)


Kommentarer
♥ Emma

Åh den tavlan var jätte fin. Skulle passa perfekt i vårat vardagsrum, får nog kika på den nästa gång jag är på Ikea... ;)

2010-08-12 @ 10:02:02
URL: http://mittsmastadsliv.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback