Hm de blev endel kort...

Publicerat. 2010-08-08 | 00:15:56
Jaha, då har man lärt sig en sak, att man ska framkalla kort lite oftare!!
När man har en sån underbart söt och underbar son är det svårt att låta bli att ta kort:) De har blivit endel kort sedan han kom till världen, strax efter hans födsel skickade jag efter 300 kort, sedan dess har jag inte framkallat några så här har jag suttit typ hela kvällen och laddat upp bilder, närmare bestämt 400 st!!! Då har jag ändå inte tagit alla då de e mkt dubletter!! Dyrt, ja ganska men just nu har ett företag erbjudande om 100 gratis bilder där man endast betalar frakten på 29, jag och Nikals har redan utnyttjat erbjudandet men man har ju snälla grannar så jag fick beställa i deras namn:) Perfekt, så 300 kr sparade jag på de! Tack!
De e snabba med att skicka korten så jag borde ha dem i början på nästa vecka, ska bli kul men album måste inhandlas! Jag behöver komma ikapp!!

Idag är det två veckor kvar tills vi ska åka till underbara Turkiet!! De ska bli sååå skönt! Jag längtar verkligen, semester och värme, nice! Nästa lördag, alltså om en vecka åker Melwins mormor, morfar och morbror till Kroatsien! Hoppas vi kan träffa dem innan de åker...

Nej nu ska jag beställa de sista bilderna, sen ska jag sova!

God Natt!

Här kommer tre bilder, på min lilla goding!


Regnskydd? Nej man måste ju se något, nyfiken liten kille!



Handlar med mamma på Ica, älskar att sitta i stolen och spana:)



Testar sina snygga skor och halsband som han fick i dop present:)



Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback