Idag blir vår älskade lilla prins 6 månade...

Publicerat. 2010-08-24 | 19:18:18

dsc02895 (MMS)

Idag blir vår älskade lilla prins 6 månader. Ett halvår, herregud va tiden går fort. Och vi älskar honom mer och mer för varje dag dom går. Mamma och pappa älskar dig över allt annat! <3 just nu sitter vi på en restaurang för att äta, trötta efter dagens båtresa. En jobbig och varm resa, men räddningen kom på eftermiddagen. Vi stannade på ett ställe där de fanns pool, jag tog Melwin och gick i direkt, helt underbart att få svalka av oss. De tog dock 15 svenska kronor för att bada men de var värt varje krona! Melwin protesterade inte ens utan var helt galen i vattnet och de kan jag förstå, han var väl varm. Mest synd var det om niklas, som fick sitta på land och svettas men när vi kom tillbaka till hotellet kröp han ner i barnpoolen med höger foten på land, han såg för rolig ut:) Idag blir det tidig ner i sängen, alla är trötta. I morgon kväll ska jag ge mig ut på shopping för att leta converse skor;) kram från oss.


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback