Jag fick jobbet!!! :)

Publicerat. 2010-08-19 | 14:58:11

Kl 12 skulle jag vara på DiaTel, tog med min min lilla prins dit:)
När jag kom gick vi in på kontoret och Pia som chefen heter frågade om jag ville börja arbeta där! :)
Jippie, jag fick jobbet! Kommer bli helt perfekt! Ca 50 timmar i månaden men de kan absolut bli mer. Och de bästa av allt är ju att jag kommer att jobba på veckokvällarna när Niklas är hemma. Tiderna är 15-19, varannan lördag kommer det vara 10-13 också, inte många timmar men jag tycker de räcker, vet ju inte hur mycket jag kommer klara att vara ifrån min prins;) hi hi
Detta betyder att jag kommer spara mammadagar!! :) Det betyder också att Niklas och Melwin får vara lite själva, bara dom två! :) De skadar inte de heller....
Så, jag börjar jobba redan i mrrn;) ha ha Ska vara där kl 9 i mrrn bitti och jobba någon timma bara, eller ja, jag skulle få sitta bredvid en kvinna och lysna på hennes samtal...
Då är man växeltelefonist då:) Och jag tycker det verkar vara en super kul arbete! Många har trott att de handlar om försäljning men de gör det alltså inte! Pia sa också att en av medarbetarna ska ha bebis i vår så de kommer absolut bli mer tider om man vill och till nästa sommar är det inte svårt att få typ 5 veckor heltid:) Detta blir nog bra:) Glad glad glad!!

Nu ska vi gå ut med lite saker i förrådet och hämta in resväska nr 2! Dags att packa ytterligare lite saker. Passade på att springa in på EKO och Kicks förut när jag ändå var i Knalleland (där mitt jobb ligger) för att köpa en flaskborste samt en liten reseflaska. Fyllde flaskan med diskmedel som vi ska ha med oss till Turkiet, Melwins nappflaskor måste ju diskas:) Flaskborsten kostade 10 kr så den kastar vi där nere sen:)

Kl halv 6 blir det älgstek hos svärföräldrarna och jag ska hjälpa min kära svärfar att klippa honom, med maskin såklart;)

Mina föräldrar och lillebror har det bra i Kroatsien, all inclusive hotell och varmt, så de mår gott:)

Hej så länge....


Såhär gott sov mina älsklingar i morse:)


Redo;)


Melwin älskar sin gåstol, här får man se upp så man inte blir överkörd på tårna!! :)


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback