Nya bilstolen var toppen:)

Publicerat. 2010-08-19 | 21:49:36
Idag fick vi för oss att byta bilstol till Melwin, ut med den gamla och in med den nya! :) Men de e inte det lättaste att få fast en bilstol ska gudarna veta. Jag höll på en bra stund, var precis genomsvett men kunde ändå rugga på den! Hämtade Niklas som fick hjälp av vår snälla granne Maria, så de löste det till slut. Nu sitter den som berget, så Melwin fick premiär åka i stolen till farmor och farfar idag. Åh så förvånad han blev, för de första så stretade han inte emot när jag satte ner honom, de gör han i den andra för han vill hellre sitta upp. Sen satt han helt stum och bara tittade, han såg ju ut genom fönstret och såg mig i baksätet mycket bättre:) I den andra satt han ju såpass långt ner så han såg ju inte ngt alls. Söta unge, han såg för härlig ut när han satt där och spanade:)

Han satt som en prins! Perfekt, mammas kille börjar bli stor:)

Just nu har vi kvällsbesök av våra grannar Nina och Maria. Jag och Maria ligger i soffan och tittar på när Nina klipper Niklas:) Vi har de jätte mysigt! Vi trivs sååå bra här, våra tre grannar (Karina är inte här) är helt underbara. I mrrn kväll blir det fredagsmys med dom innan vi beger oss mot Landvetter:)

God Natt!!


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback