Syssling på g!!??

Publicerat. 2010-08-13 | 22:59:38
Hejsan
Niklas har precis traskat iväg till jobbet och här sitter jag, HUR nervös som helst! Fick reda på för en stund sedan att Niklas kusin och hans tjej är på BB:) De ska få sin första bebis och Melwin ska få en syssling!! Spännande till max kan man lugnt säga. De hade BF i går så bebisen verkar vara duktig!! ;)
Nu sitter man ju helt spänd och har MASSA tankar som går runt, tror de e värre när man själv varit med om de. Vad gör de nu, hur långt fram i förlossningen har hon kommit, vad blir de, när blir de.. ja man kan bli helt galen av alla tankar. Lycka till nu Lars & Lina... Tänker på er!

I mrrn är det en vecka kvar tills vi ska åka på en underbar semester, Turkiet!!!
Som vi har längtat (ja kanske inte Niklas) och nu äntligen är de snart dax. Är inte alls orolig över hur de ska gå med Melwin under resan, finns säkert dom som tycker de e helt galet att resa med en sån liten men nej, jag tycker bara att de ska bli kul!
Min lilla prins ska få tillbringa hela veckan lång i skuggan och små stunder i poolen för avsvalkning och så klart massa nakenfisande:) Ska packa ner plastat frotté så han kan ligga utan varm blöja... Visst kommer säkert värmen vara jobbig för honom men jag ska göra allt jag kan för att han ska må så bra som möjligt!!
Lista på vad som ska packas har påbörjats sen länge och kompletteras hela tiden! (Melwins solglasögon kanske man ska skriva upp också) Melwins saker e viktigast, jag och Niklas klarar oss alltid. Men har bestämt att all Melwins mat, nappar och flaskor ska packas som handbagage, de får bara inte komma bort!! Vad som helst men absolut inte de:)

I mrrn åker Melwins mormor och morfar samt minsta morbror till Kroatsien!! De kommer hem samma dag som vi pker:) De kommer säkert att ha de sååå bra där nere!!

Nej kika på tv en stund till innan man ska ge sömnen ett försök, men tankarna finns bara hos Lars och Lina:)

GOD NATT!!


Marmaris by night:)


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback