BOBBY CAR

Publicerat. 2010-12-10 | 12:27:44
Hejsan!
Fredag idag vilket betyder Grand Hotell för mig;) Julbord med jobbet, ska bli riktigt kul!
Kläder och allt annat är färdigt, så ska börja göra mig iordning i tid så jag slipper stressa, var ju inte i går jag var ute precis!!
Ska vara på jobbet kl halv 6, Maria som jobbar till sju vill ju göra sig fin också så ska passa telefonen medans hon gör de, sen tar vi taxi till Grand från jobbet:)
Nikals och Melwin kör mig dit och i kväll hämtar mina goa grannar Maria och Nina mig:) Snällt!

I morse skulle vi iväg till BVC halv 10 men när vi kommer dit är BVC sköterskan sjuk och vi hade missat att de ringt oss för att avboka så vi hann bara väga honom och idag vägde han 9310g, så han har bara gått upp 335 g på 1,5 månad trots att han äter bra så kurvan gick lite neråt. Fick en ny tid efter jul så vi får se vad de säger då.
I väntrummet fanns ju en Bobby Car, och Niklas satte Melwin på den. Trodde han var lite för liten men han fattade direkt att man skulle putta ifrån men fötterna. Visserligen blev de bakåt men ändå:) Sötis!!

Kram



Kommentarer
♥ Malin

2010-12-10 @ 14:46:44
URL: http://berghkjellkvist.blogg.se/
♥ Malin Bergh

Blev fel med förra komentaren... Jag tror att andleningen till den lilla viktuppgången är att han börjat röra på sej så mkt mer... Det kommer säkert bli en ökning snart igen, men förstår din oro haft d problemet med båda barnen under hela deras levnad...

2010-12-10 @ 17:28:12

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback