Julfest med jobbet!

Publicerat. 2010-12-12 | 22:02:41

Söndag kväll, Melwin har precis somnat efter att ha lekt själv på golvet med sina leksaker. Vi satt i soffan och bara njöt av att titta på honom! Så underbart såt, han jröp runt till olika saker, satte sig upp och pillade lite och sedan kröp han vidare och emellan de försökte han ställa sig upp på flera ställen men de går bara med hjälp av soffan än så länge.
Jag och Melwin har varit på Willys och handlat lite också, mat och ingr. till julgodis samt bröd som jag tänkte baka i mrrn! Ska till Melwins farmor och farfar och äta middag också, jag har beställt fläsk med löksås;)
Klockan 9 i mrrn bitti kommer Borås Lucia till jobbet, jag och Melwin ska nog åka dit och titta på de. Så jag ska plocka fram hans tomtedräkt:) Min arbetskamrat Camilla ska också komma dit med sin son som är lika gammal som Melwin.

I fredags var jag på på julfest med jobbet på Grand Hotell. mkt trevligt! God mat och trevligt sällskap. Jag åkte till jobbet innan där Maria och Louice fortfarande jobbade, hjälpte dem att svara lite i telefon när de skulle fixa iordning sig, sedan tog vi taxi till grand:)
Detta fina kort tog vi, ha ha....



Emelie


Louice, jag & Maria


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback