Sötis är hos bästa mormor och morfar!

Publicerat. 2010-12-03 | 20:28:10
Fredag kväll och jag och Niklas är ensamma hemma. Melwin är hos mormor och morfar. I morgon jobbar jag och efter jobbet ska jag hem till min arbetskamrat och Niklas ska iväg på storjakt. Vi körde honom till Vårgårda idag där mormor mötte upp oss. Helt galet vilken tomhet man känner, man ser alla hans saker men han är inte här. Han brukar ju krypa runt här på golvet eller springa runt i sin gåstol:) Söta unge, mamma och pappa saknar dig sååå mkt. Vi kommer och hämtar dig på söndag. Visst är det skönt med egentid, de behövs ibland. Så jag ska njuta med saknaden finns där. Men en sak är säker och de är att har det toppen hos sin bästaste mormor och morfar:)
Vi kikar på idol nu, sen ska jag ta en dusch, Niklas börjar ju jobba klockan 23, antigen ska jag krypa ner i sängen eller så ska jag se en film här i soffan, lutar åt en film för de hade kommit in nya på Telia.
Just de ja, måste ju berätta att vi tillsammans med vår kära granne Maria vann 2000:- på hästar igår;) Nice!!
Sen har jag fullt upp med att hitta kläder till nästa fredag!! Vi ska ju på julbord med jobbet, på Grand Hotell och då känns de inte så kul att ta på sig en tunika som jag alltid går i, klänning har jag hittat, strumpbyxor ska inhandlas på måndag på Kappahl där jag har 30% och sen funderar jag på vad jag ska ha för kor.. hm svårt!!
Vi får se hur detta blir, skulle behöva besöka frisören också, var LÄNGE sedan!!!

Ha en bra kväll!!


VÄRLDENS SÖTASTE!!
VÅRT ALLT....


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback