Tärna...

Publicerat. 2010-12-18 | 10:42:36
Nu är det inte någon hemlighet längre, min vän Linda och hennes Daniel har nu berättat för deras nära och kära att de ska gifta sig den 13 augusti 2011 och jag har fått den stora ären att vara tärna på bröllopet:)
Linda ringde mig i veckan och frågade om jag ville det, och självklart vill man det.
Så nu har jag fått en riktigt "morot" att ta tag i min vikt, man vill ju inte vara ngt tjockis tärna precis.
Har ju några månader på mig så jag hoppas att jag kan klara att gå ner några kilon tills dess. Hur tråkigt det än är att hela tiden behöva tänka på vikten så är det prio ett nu!
Vågen visar alldels för mycket (tyvärr) & graviditets kilo finns de fortfarande kvar.
Efter nyår blir de nya tag, vet dock inte hur jag ska göra men har ett litet tag kvar att fundera!!

Tusen tack Linda & Daniel:)


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback