Eskilstuna!!

Publicerat. 2010-02-03 | 22:13:40
Hejsan
Just nu är jag i Eskilstuna.
Åkte hit i måndags förmiddag och ska åka hemåt i mrrn kl 12 igen.
I lördags gick vi på köpcenter och fikade, i går var vi inne i stan, kikade på massa bebis saker, fikade och var på baby proffsen. Idag åkte vi till Ikea och åt på restaurang nu på kvällen...
I mrrn kl 12 åker jag ju hem så då hinner vi nog inte så mycket mer än att åka till ett köpcenter, jag vill köpa lite dekorationsstenar.
Idag handlade jag lite ljus på ikea, en mobil till bebis att hänga ovanför skötbordet, lakan till spjälsängen och lite annat smått. Har också köpt små söta mössor till bebis, 2 linnen på gina för mitt presentkort jag fick av brorsan i julklapp samt ett par mamma mysisar (3:e paret) eftersom de andra var helt trasiga mellan benen;)

Nu i kväll har jag och Linda monterat skötbord, de köpte ett nytt idag på Ikea. De blev super fint:)

I måndags var jag ju på mödravården och träffade min BM innan jag åkte, skulle ju dubbel kolla mitt blodtryck samt lämna urin prov och jag hade ju hoppats på att de skulle gå bra men icke. Ligger fortfarande högt i blodtryck så jag kommer nu få gå på kontroller 2ggr/vecka tills bebis kommer. Jag hade också  äggvita i urinen:(
Vikten går stadigt uppåt pga min kraftiga svullnad. Mina ben, händer samt vader är hemska, precis sten hårda och hur stora som helst.. inge roligt alls....
Ska tillbaka på kotroll fre kl 13.30

I mrrn blir det hemfärd men Niklas är inte hemma, han kommer först på fredag. Idag åkte han till sin kusin i småland för att jaga gris:)
Saknar honom:)

Kram

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback