Besiktning & 7års kalas...

Publicerat. 2010-01-05 | 21:44:46
God Kväll!!

Idag har det varit en lugn dag här hos oss..
Jag grejade klart med köksmöblerna på förmiddagen, torkade av överflödig olja och monterade på sitsarna igen! Jag är sååå nöjd, nu vill jag verkligen flytta. Ser framför mig hur jag vill ha det:) Nikals är inte så mkt för inredning så jag får i stort sett fria händer:) Kommer bli så mysigt i köket med köksmöblerna, svarta gardiner, svarta dukar och sen har vi köpt en super mysig trassel lampa att ha övanför bordet:)
Vill flytta nu!!!!!
Sedan sydde jag lite på symaskinen.... har lånat Niklas mormors.
Håller på och syr ett draperi till vårt trådskötbord... De e ju vitt och kanske inte så snyggt att se allt som ligger där i sen så jag syr nu ett svart draperi, får väl se hur det blir:)
Sen ska jag nog spraya överdelen svart, man kan ju inte längre köpa underlägg till de skötborden så jag har köpt ett vanligt på Ullared och det e lite mindre, så jag tänkte att svart kunde vara snyggt och sen e underlägger vitt med svarta blommor:) Ja, jag tycker om svart;)

Kl 13.55 var det dag, Volvon skulle besiktigas!!
Jag kände väl någonstans i magen att den inte skulle gå igenom om visst blev det så...
Dock var de inga större fel, bara ett men lik förbannat ombesiktning! Hatar det! Var en länkarmslagring vä fram som var kass tydligen!
Sen fick vi några "bra att veta" bla att avgassystemet läcker vilket vi redan visste om och sen ngt fäste... så nu vet Niklas va han ska greja med innan den 5 feb:)

Var dags för kalas idag också! Felicia fyller 7 år! Niklas brorsbarn.
Kl 6 var det kalas och det bjöds på smörgås och fika... Gottit!
Hon blev super glas för tröjan och armbandet med läppglans i:)
Jag hade ju också gjort en barbie tårta för att överraska henne med och hon blev nog ganska ställd när hon såg den, hon tyckte den var super fin och alla undrade var de hade köpt den och sen när de fick reda på att jag hade gjort den blev de lite chockade;) Roligt när man får lite beröm sådär:)
Sen kan man lugnt säga att bebis har varit vild i kväll, när vi satt och fikade kändes det som om att den skulle sparka sig ut, herregud:) Jag blev lika rädd varje gång. Riktiga super spakar... Men åhh så underbart... Försökte få Niklas att känna men så fort att lägger sin hand på magen så händer inget, när han tar bort den så börjar det igen, ha ha tok bebis!!


Bild på tårtan kommer här...

Hoppas ni haft en bra trettondagsatfon
Kram


Kommentarer
♥ Emelie

Så gör vår lillskrutt med ibland! Men det är bara för att jag börjar prata när jag säger åt Jesper att känna tror jag, då börjar ju lillskruttisen stanna upp och lyssna ist... :)

2010-01-08 @ 15:06:03
URL: http://bebismamma.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback