Lite små fix...

Publicerat. 2010-01-04 | 22:46:28
God Kväll!!
Sitter just nu och halv tittar på tv, ärensam hemma ikväll också. Niklas är ute och jagar vad annars?! : )Idag sov jag tills jag vaknade, gick upp och käkade lite frukost och sedan begav jag mig ner till Knalleland för att leta efter en födelsedagspresent. Vi ska på 7 års kalas i mrrn hos Niklas brors barn Felicia, som Niklas ju öven är fadder till. Tycker annars att det är lätt att handla till små tjejer men idag var det knepigt! Var inne på H&M men de hade inget fint i stl 140!! Såå trist! Gick förbi Stadium och tänkte att jag kikar så får jag se och jag hittade faktiskt en super fin rosa Puma hood:) Så jag slog till på den, var även rea vilket är ännu bättre. De kostar ju några hundra annars så jag tänkte att det kan vara lite roligt att köpa ett "märkes plagg" Sprang in på Lindex också och köpte ett svart boxar linne som passade bra till:) Hoppas hon blir glad nu! Ska även överraska henne med en barbie tårta:) Har slängt ihop grunden, i mrrn innan vi åker ska jag lägga på marsipanklänningen och göra toppen till barbien:) Och självklart lite dekoration!
Kort kommer i mrrn...

När jag kom hem från stan hade min älskade sambo börjat med maten. Idag hade han gjort älg biffar med potatismos och brunsås.. det var såå underbart gott! Vi åt tills vi var helt proppmätta!!

I kväll har jag grejat med våra köksmöbler..
Har ju ekmöbler som behövde sig en omgång olja, hade köpt olja för att tag sedan så jag började olja in stolar och bord och ja det behövdes, shit vilket skillnad. Tog även tavellisterna som jag köpt på (tro det eller ej mamma och pappa) Rusta, och de blev helt annorlunda. De behövde verkligen olja!!
Sen har jag, sedan vi köpte köksbordet velat klä om dynorna på stolarna, när vi köpte dem var de brunt skinn på dem, mörk brun dock men jag har inte riktigt gillat det! Så jag införskaffade svart tyg för ngn vecka sedan och nu har jag även gjort klart det! Och det blev super bra, ska fästa dynorna när stolarna torkat... Det kommer
 bli sååå fint i nya lägenheten!! :)
Detta tog en stund, men det var de värt. Händerna är ju ingen höjdare och foglossningen kom och gick när jag höll på! Men jag får panik om jag bara ska "vila" Händerna är jobbigast. Har knappt ngn känsel i fingertopparna! Och det är en så läskig känsla i händerna när jag använder dem, går liksom inte förklara.... att skriva här är heller ingen höjdare:( Jag hoppas verkligen att det går över efter förlossningen!!

Bebisen har varit riktiogt aktiv idag! Vilket är helt underbart!!
I morse när jag satt och år frukost så sparkade den liksom uppåt mot brösten, det märks att den växer:)
När jag håller på och grejar rör den sig också hej vilt! Iblnd känns det som om att hela magen vrider sig, antar att den tar sig ett varv inne i magen och kollar läget:)
Bebisen är verkligen sååå efterlängtat!!! Vi pratar om det varje dag om hur mycket vi längtar och det är verkligen inte lång tid kvar nu:)
Nästa måndag är det ju dags för föräldrakurs och då kommer det verkligen kännas att det e nära:)

Hoppas ni haft en bra dag, nu ska jag lägga mig bakåt och bara kika på tv tills min prins kommer hem!

Kramis

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback