Packning inför flytt...

Publicerat. 2010-01-02 | 21:57:10

Nu har jag och Niklas börjat packa lite inför flytten!! :)
Idag åkte alla julsaker undan samt granen för att få plats att ställa lådor någonstans... 
Jag har tagit ner alla gardiner för att tvätta dem här ngn dag!
Ska bli så kul att flytta, hoppas nu bara att de som ska ta över vår lägenhet blir av med sin till den 1 feb annars blir det dubbla hyror för oss vilket är mindre kul men vi tog den chansen så vi gärna villa ha den nya lägenheten! Som tur är har vi nära och kära som ställer upp:) Men som sagt, jag har kontakt med paret som ska flytta in här och de ska göra allt för att lösa det. De ska kontakta sin hyresvärd på måndag igen:)
På måndag ska jag ringa vår nya hyresvärd och fråga om vi kan få reda på lite mer exakt NÄR vi kan få nyckeln. Vi måste ju planera, säga till de som ska hjälpa oss samt fixa transportmedel i god tid!!

Idag har jag varit på stan och lunchat med mina kära arbetskamrater samt min brukare, de ringde mig när de var på väg ner till stan och undrade om jag ville göra sällskap, och så klart ville jag det:) Roligt att ses och prata lite.. man saknar dem mycket när man slutat jobba!!

I mrrn blir det till att fortsätta packandet, ska börja med sängkläder och bebissaker och de i köket som vi inte använder...
Dock blir det ganska mycket vila emellanåt då min rygg samt foglossning säger ifrån efter en stund, så också bebisen som sparkar på ordentligt efter en stund:)


Hoppas ni haft en bra Lördag!!

Kram


Kommentarer
♥ Lina

Åh BARA 69 dagar kvar??? Jisses så fort tiden går! När var BF? nyfiken



Japp jag jobbar i en byggbutik, en dansk kedja som heter Jem & Fix. det är väl okej, ingen drömjobb med rätt bra betalt eftersom jag jobbat där sedan de öppnade för 4 år sen.



Hur mår du nu? Spänd på lilla bäsebusen förstår jag hihi. Man blir SÅ sugen på en till när man läser om andras graviditeter - men NEJDÅ vi ska absolut inte ha nån mer unge nu inte ;)



Nu måste här sparas så vi kan köpa oss ett hus i framtiden!



När flyttar ni till nya lyan?



kram!

2010-01-04 @ 20:23:39
URL: http://[email protected]

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback