Tjejkväll... snabb uppdatering!

Publicerat. 2010-01-29 | 20:04:11
Hejsan!
Sitter hos mina kära arbetskamrat Ida, tillsammans med övriga arbetskamrater.
Vi har precis ätit veg & glutenfri paj, riktigt mumsigt!
Nu blir det lite mys med vin (blåbärs cider för mig) och snacks och massa prat, mest jobb men de kan behövas just nu då vi alla ska bli uppsagda, dock inte jag pga att jag är gravid.
Flytten har fått bra! Vi trivs!
Bilder o sånt kmmer när vi får vårt internet vilket blir den 10 feb!!!

Idag har jag gått 33 +6, går alltså in i vecka 35 i mrrn:) Det närmar sig!!!
Mår relativt bra, kan dock inte sova riktigt på nätterna pga illamående och svårt att andas, samt dmningar i händer så det blir vila mitt på dagen varje dag!!

Var hos BM i onsdags, hjärtljuden lpåg på 155 och SF måttet på 33 men jag hade lite för högt blodtryck så det blir återbesök redan på måndag morgon innan jag åker till E-tuna! Gjorde kiss prov i onsdags ok de var ok, ingen äggvita och de var inte allt för höjt trycket men de vill ändå hålla koll!! Hörs då!!

Ha det så bra! Kram

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback