Mot västerås och eskilstuna! Nu är vi på v...

Publicerat. 2010-07-08 | 10:28:18

dsc02351 (MMS)

Mot västerås och eskilstuna! Nu är vi på väg, jag Melwin och Melwins farfar. Vi är i vårgårda nu, ska stanna till i skara en sväng också och säga hej till ett par jerry känner. Linda och Tindra ska möta upp oss i västerås för att sedan åka till ikea:) ska köpa oss barnstolar! Idag är en dag med mycket minnen, för precis ett år sedan idag fick vi reda på att jag var gravid. Vi gjorde test och de visade plus, jag var ensam hemma då jag skulle på arbetsintervju och niklas var och fiskade med sina föräldrar. Jag gick till apoteket och köpte ett test, satte mig på toa och dom minuter man skulle vänta var de långsammaste jag varit med om. Var ett sånt digitalt test. Sprang och hämtade min mobil och när jag kom tillbaka blinkade det GRAVID i displayen, gud va jag skakade, var så lycklig man bara kan bli men samtidigt chockad för de var bara någon dag sedan vi bestämt oss för att försöka bli med barn. De hade alltså tagit sig innan. Jag ringde niklas, jag fick knappt fram de jag skulle säga för jag grät så:) han vart mer chockad och sa inte så mycket. Men när vi lagt på skickade han massor av sms och skrev hur lycklig han var och när vi träffades på eftermiddagen visade jag upp testet och vi bara stod och kramades. Vi var så lyckliga. En av de lyckligaste dagarna i våra liv. Vi skulle få en bebis, vi skulle bli föräldrar:) Vi berättade för niklas föräldrar den kvällen som brast ut i gråt av lycka och mina föräldrar fick beskedet senare under helgen, och de blev chockade;) ha ha. Uch jag mådde så illa under dessa första veckor. Just den helgen vi var iväg och fiskade var hemsk. Men de var det värt såhär efteråt:) nu är vi snart i vara, de tar lång tid att skriva på mobilen;) kram från oss.


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback