Söta bilder!!

Publicerat. 2010-07-11 | 21:20:17

Har några bilder på Melwin som är så underbart söta!!
Min Melwin är den sötaste som finns!
Kom visst med ett kort på min snygga sambo också;)


Melwin firar sin första midsomma, såklart ska man ju ha krans då!



Melwin i sina coola solglasögon som vi köpte till honom på smögenbryggan.



Mums med gröt!


Sitter och kikar på instruktionen som sitter på bilstolen, duktig kille;)



Sötis äter middag med mamma och fafar i laxå när vi skulle till Eskilstuna.



Melwin testar Tindras nya matsol...



Så underbart söt på detta kortet! Jag älskar det, såhär glad och finklädd är man när man ska på dop!



Här lyckas han med en underbar min under dopet, ha ha ha!!


Mina underbara prinsar!



Badar med pappa i farfars pool men de va inge kul!!


Älskar dig!


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback