En trött liten kille har somnat i soffan t...

Publicerat. 2010-06-08 | 12:56:24

dsc02194 (MMS)

En trött liten kille har somnat i soffan två gånger om nu på förmiddagen. Nu somnade han sittandes med hjälp av Amningskudden som jag för övrigt hade tänkt lägga ut i förrådet men när jag och linda såg en mamma på stan som använde den i liggvagn som sittstöd ändrade jag mig:) så nu har han den här i soffan och i vagnen för att kunna sitta upp och de gillar han!:) linda och Tindra åker hem om ca en timma. Tråkigt. Men vi ses på liseberg om två veckor igen ju. När linda åkt ska vår lilla familj åka en sväng, jag ska köpa lite blommor till min nya kruka jag köpte i ullared och niklas skulle handla till sina älskade vildsvin;) ha ha. Nu pratar min lilla prins i sömnen:) ha en bra dag. Kram


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback