En underbart skön dag!!

Publicerat. 2010-06-17 | 22:11:09
Vill börja med att förklara de tidigare inläggen, endel kanske tror att jag blivit helt knäpp men dessa inlägg e gjorda från mobilen med hjälp av sms/ mms men de verkar inte fundera för tillfället tyvärr. Jag har testat att ta bort det men utan resultat! Så då vet ni de:)

Idag har det varit underbart skönt väder här!! Sol, sol, sol!!!
I dag har jag haft lite tid med mig själv, jag ville åka till Knalleland för att se om jag hittade några nya tunikor till mig! de jag använde förra sommaren är lite tajta och jag trivs inte alls i dem, hatar när de sitter åt. Jag åkte väl inte dit med några förhoppningar direkt för jag har inte hittat ngt tidigare som passat men idag gjorde jag det!!! Jippie! 4 tunikor på Vero Moda, ett par leggins på Gina och ett par på Kappahl:) Åkte nöjt ifrån stan!! Tycker absolu att jag var värd de:)
När jag kom hem åkte hela familjen till Niklas föräldrar för att äta middag och där blev vi kvar en stund, Niklas snickrade på sin vakkoja och jag satt och tittader på tillsammans med Melwin:)
Idag har Melwin fått ligga naken ute också.... de tyckte han var skönt:) Han såg så lycklig ut!! Han låg där och sprattlade ordentligt! Tänkte direkt att han kommer ju kissa ner allt i hans närhet men icke, han kissade inte en enda gång. Men när man ska byta blöja snabbt ibland så kommer de allt;) Bus pojk!!

Melwin har ju ngn idé om att han inte ska lägga sig i sin säng och sova för än kl är 21 eller mer, är klockan 20.57 så skriks de bara. Men som alltid så testar jag för de kan ju gå men nej inte idag heller så.... jag bäddade ner han i vagnen när klockan var 19.15, gick ett varv runt huset och vips, han stensomnade och när klockan var 21 (vågade inte innan) tog jag upp han, pussade på han massor och sen la jag ner honom i hans säng:) Nu sover min lilla prins....

Här kommer blie bilder från dagen...
KRAM!!!


Ligger och tränar....



och så rullar man runt så man hamnar på rygg. Spännande!!



Somnade gott bredvid mamma i soffan i morse:)



Ligger naken och myser under ett paraply, man tager vad man haver:)



Skönt!!



Mys i vagnen... konstigt ljus blev det pga solen och sufletten...




Tröttis, somnade gott sen!



Cooling i keps...



Glad skit!!
Världens sötaste!




Tittar på pappa när han bygger....


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback