Idag har vi haft fullt upp! De har gått i ...

Publicerat. 2010-06-06 | 05:53:36

dsc02188 (MMS)

Idag har vi haft fullt upp! De har gått i ett hela dagen. Vi har dukat och gjort klart tårtorna:) blev super nöjd med mina fina buketter jag gjort idag:) nu ska jag bara klippa till runda bli pappersdukar att ha på borden också. Nu har vi precis ätit lite, blev grillad korv, majskolv samt potatissallad. Ska sitta och prata en stund till sedan ska jag, linda och Tindra åka hem till oss. I natt ska jag söta alldeles ensam. Utan Melwin!! Niklas kompis från stockholm är här så de ska sova hos niklas föräldrar och Melwin ska sova med pappa. Skönt att få sova en hel natt utan att bli väckt men oj va jag kommer sakna honom! Min lilla prins som ska döpas i morgon. Ha en bra kväll!


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback