1 månad!

Publicerat. 2010-03-24 | 19:46:14



Hejsan!!

Idag är det en månad sedan vår lilla prins föddes. De har verkligen gått fort, känns som om att de var i går han kom till oss:)
Tiden såhär långt har varit helt underbart, vi kom på benen igen efter den ganska långa BB vistelsen.
De märks på Skruttis att han blivit lite "äldre" han ligger och kikar och sprattlar på ordentligt!!
Dock har han nog lite magknip, han skriker riktigt bra emellanåt och han tar i så han blir alldeles röd i ansiktet stackarn.
Vi älskar dig så mycket <3

Idag på månadsdagen har jag och Melwin spenderat en stund i stan, vi kikade runt lite i butiker, fikade och sedan var jag och klippte mig. Var lite orolig över hur det skulle gå eftersom att han ibland bara vill ligga i famnen och se e ju inte så lätt när man sitter och klipper sig men han var super snäll, han låg och sov nästan hela tiden, var bara det sista när frisören fixade till min frisyr som han började gråta lite:)

Idag vil Melwin lite presenter också, hi hi jag kunde inte låta bli;)
Hade bonus check från H&M och Kappahl på 50:- vardera, på H&M hittade jag ett par super söta jeans som kostade 99:- så de betalade jag 50:- för, på Kappahl hittade jag sååå söta skor och en matchande sjal och för de betalade jag bara 49:- för:) Han kommer vara såååå söt i de tillsammans med en vit body!! :) Min lilla älskling!

Ringde precis till Niklas, han skulle sluta 18.30 idag men hade visst jobbat över en timma, nu var han dock inte så glad. Golfen krånglar som fan, den startar inte:( Så han fick visst be en jobbarkompis att hjälpa honom starta den med starkablar, hm vad kan de vara för fel? batteriet?? PAPPA??
I går var han dock jätte glad Niklas, han hade fått massa beröm på jobbet. En kvinna på kontoret och en ansvarig kille på golvet tyckte att han jobbade på snabbt och bra!! Mäkta stolt var han när han berättade;)

Hoppas Ni haft en bra dag, de har vi haft. När Niklas kommer hem blir det lite mat och mys framför tv:n
I mrrn är det dags för BVC igen! Spännande!

Kram


Skorna, visst är de söta. Storlek 13/14
Lite stora var de, men snart så:)



Kommentarer
♥ Evelina

Hej, hittade din blogg, vi fick vår son, Felix 2 dagar efter er. Vi bor uppe i Herrljunga, så inte så långt ifrån er. Vi letar efter lite nya bekantskaper nu när jag ska vara mammaledig. Skulle vara kul att prata lite över msn, eller träffas och gå ut och gå lite med vagnarna. Du kan ju skicka ett mail eller lägga till på msn, [email protected] är mailadressen. Mvh Evelina och Felix

2010-03-29 @ 10:41:11

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback