Kroksjöarna...

Publicerat. 2010-05-22 | 23:13:44
Lördag kväll moch här sitter jag:)
Kom in för en liten stund sedan, har grejat lite ute på vår altan. Gjort iordning i ett av landen, dragit upp massa maskrosblad och fixat till plattorna som jag köpte i veckan.
Fint blev det, tänkte jag skulle åka och köpa några jordgubb och smultron plantor och sätta i landet::) Dom kostar ju inte så mycket...
Niklas är iväg och jobbar, han ringde precis nu, de har så varmt i verkstaden så de går utan Tshirt, ha ha.
I går var vi och fiskade med Niklas föräldrar i Tranemo på Kroksjöarna. Det var mysigt! Dock fick vi ingen fisk. Sist vi var där var i juli förra året, vi åkte ju dit samma dag som vi fick reda på att jag var gravid:) Jag gjorde till och med mitt andra test där och ringde mödravården och fick första tiden för besök:) Så de e ngt speciellt med det stället! Och denna gången hade vi med oss vår lilla prins:)
Han sov gott i vagnen en bra stund och sen satt han med i vagnen och kikade när pappa fiskade, han var på relativt glatt humör hela kvällen:)

Tog lite kort på honom:)


Melwin skrek i bilen på väg dit så vi fick stanna till en liten stund, här sitter han i pappas knä och kikar ut genom fönstret:)

Ha ha ha:)


Glad skit:)

 
Sitter och spanar i vagnen.


Pratar med farmor...




Nikals fiskar...


Power walk med bärsele...


Jag och min lilla prins:)




Trött liten kille innan han somnade i vagnen:)


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback