Min absoluta favorit stad - Lidköping

Publicerat. 2010-05-06 | 08:31:24
God Morgon!!
Sitter vid mammas och pappas dator, vi är i Kvänum.
Niklas åkte iväg med min pappa i morse, han ska jobba lite extra med honom:) Jag gick upp vid 7, matade Melwin och sen la jag en glad kille bredvid hans morbror som låg och sov, men han vaknade snabbt och de låg och pratade en bra stund. Jag hörde Melwin ända ner till köket:) När jag gick upp för att titta till dem låg Melwin så gott på morbror Simons bröst och sov... Så jag passade på att ta mig en dusch och göra mig iordning.
Idag blir det nog en ag i Lidköping. Åker nog in om en stund och kikar lite i butiker, Niklas och pappa e ju i Lidkping och jobbar så jag har planerat att gå till dem för att sedan luncha på Roma:) De har mumsig mat där!!
Lidköping e min favorit stad. Jag längtar tillbaka dit och skulle mer än gärna vilja flytta tillbaka men har man en inbiten jägare till sambo så e de inte så lätt att övertala honom. Det e Nej från hans sida:(
Men de e tur att man inte har så långt hem:)

I natt har Melwin sovit bra, han fick mat vid 21 tiden i går kväll och sov till halv 7!!
Han kanske låg extra bra i natt för när vi kom i går hade mamma och pappa monterat ihop Simons gamla spjälsäng och bäddat fint med sängkläder:) Så nu har han en egen säng här. Melwins mormor och morfar e gulliga:)

Nej nu ska jag fortsätta fixa iordning mig. Melwin behöver käder  på sig och lillebror kanske vill komma iordning som börjar skolan kl 10...

Ha en bra dag, ser ut att bli OK väder här i alla fall!!

Kram



Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback