Min lilla prins...

Publicerat. 2010-05-28 | 13:19:59

Idag blir det lite bilder på Melwin från min mobil:)
Fredag och vädret är väl inte det man hade önskat, men men. Jag hann fram till Ica för att posta ett kort, ta några lotter från Lions och vann för övrigt en påse med blommor och sen fynade jag en Tshirt till Niklas på Choice för 49:-  innan regnet kom... Nu vet jag inte vad vi ska hitta på, Melwin ligger ute i vagnen och sover. Niklas börjar jobba kl 23 i kväll, de skulle behövas städas här men orka göra allt själv jämt?? Nej idag blir det ingen städning!! Men de måste göras snart för på måndag får vi besök av prästen inför dopet och på onsdag kommer min kära vän Linda och hennes söta Tindra hit:)
Kram!


Melwin sitter i farfars knä när vi var och fiskade förra helgen.


Testar solglasögon på H&M;)


Hittade en snygg solhatt också, nu e han redo för Turkeit;) ha ha
För övrigt var han inte glad när mamma höll på såhär;)


Tycker om att sitta upp i vagnen och kika lite:)
Då med hjälp av täcke, jackor och kuddar;)


Sötis i mössan som mormor stickat:)




Glad!!! :)





Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback