Morsdag!

Publicerat. 2010-05-30 | 23:29:16
Idag har det varit morsdag, min första mordag:)
En mysig dag tycker jag!! :)
Och jag fick en present av Melwin, de e inte dåligt av en 3 månaders kille att köpa present till mamma;)
Jag fick ett jätte fint set från Cult Design...

Niklas låg och sov en bra stund in på dagen medans jag och Melwin gjorde oss redo för att åka in till Knalleland för att möta upp Niklas kusin Lars, hans tjej Lina och bebismagen:) De ska ju få en liten plutt i augusti och nu skulle de köpa lite kläder till bebisen. Neutrala kläder, vilket inte är så lätt att få tag på men lite hittade de allt:)
Vi tog en fika också...

Efter stan åkte jag och Melwin till Melwins farmor och farfar en stund, Niklas kom sedan och vi käkade middag. Jag och svärmor åkte till skogen också för att se vad vi ska plocka för blommor till dopet, de e ju på söndag nu!! :)

Nu i kväll chansade jag med att lägga min lilla prins i sin vagga redan kl 7, han låg och kikade och pratade en bra stund och jag började städa lite smått här hemma. Skulle dammsuga sovrummet och när jag var färdig låg min älskling så gott och sov i vaggan, han har sovit sen dess och jag hann storstäda både sovrum och tvrum:)
I mrrn kommer prästen på besök och på kvällen ska vi till partille, snälla Jenny ska göra nya naglar på mig:)

Kram


Finklädd på morsdag:)
Åh min lilla prins, gud va jag älskar dig!!
(Rutig skojrta ska det vara, precis som morfar) ;)








Skön stil i vagnen:)


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback