Melwin 9 månader!

Publicerat. 2010-11-24 | 23:03:27
Idag blir vår lilla goding 9 månader!! Gud va tiden går fort!! Jag sa de till Niklas idag att dessa 9 månader har gått så mkt fortare än vad de 9 månader tog när jag väntade Melwin!! Helt sjukt!!
Melwin vaknade som alltid på glatt humör i morse vid halv 9, Niklas gick upp och gjorde välling och hämtade sedan Melwin som alltid får ligga mellan oss och dricka vällingen på morgonen, såå mysigt med morgonmys i sängen!! När vi låg där passade jag på att känna om de kommit någon tand och till min stora förvåning känner jag ngt vasst! Niklas har aldrig kommit så fort ur sängen som han gjorde när jag sa de, han skulle ha tag på en ficklampa, tillbaka i sängen, Niklas sköter lampan och jag försöker få lillprinsen att öppna sin söta mun men de var inte de enklaste men till slut får vi se den lilla lilla tanden som syns lite:) Stolta och glada som vi blev ringde vi och berättade för mormor, morfar, farfar och farmor;)
Första tanden på sin 9 månadersdag:)
Stora killen!!!

Månadens kort, blev sååå fint!! Denna gång i pyjamas;)
Alla månadskort är tagna just på hans månadsdag, den 24:e. Nu är de roligt att se alla kort efter varandra. De händer mycke på 9 månader!!!


Kommentarer
♥ jenny

grattis till lilla tanden lite roligt tore fick oxå tanden runt 9mån det är roligt när den kommer efter all väntan =)

ha en fin fin dag!!!

2010-11-25 @ 08:22:09
URL: http://angelmhorn.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback