Sjuklingar & tågbiljett...

Publicerat. 2010-11-12 | 21:40:32
Ja, jag och Melwin är inte på topp.
Jag har åkt på världens förkylning och i morse tror jag till och med att jag hade feber.
Natten har varit super jobbig då Melwin bara sovit korta stunder och sedan varit vaken och varit på topphumör.
Varit vaken mycket med andra ord.
Melwin är gnällig och han bajsar och dreglar som en tok och näsan rinner för fullt på honom! Idag åkte dreglisarna fram för hans kläder blir precis genomblöta av snor och dregel!
Måtte de vara tänderna som är på g nu!!
Gned in tandköttet med alvedon idag, vet inte om de gjorde ngn skillnad för honom men vi får hoppas!
Han bajsar massor, flera gånger om dagen så idag var han alldeles röd i rumpan och han skriker när jag ska torka rent, gör väl jätte ont! :(
Var lite gnällig nu i kväll, vi var hos grannen och åt lite mat men gick snart in, på med jamasen, lite alvedon och nässpray och sen somnade han i soffan men jag bar över han till sin säng och han sover än så länge... hoppas han sover hyfsat bra i natt!!
Tycker så synd om honom, man ser ju att de e ngt som inte stämmer och man får gissa sig till vad de kan vara... han vill bara vara nära oss...
Lillprinsen, mamma och pappa älskar sig så otroligt mycket!!

Nu i kväll har jag bokat tågbiljetter. Den 25 november åker jag och Melwin till Eskilstuna för att hälsa på Linda, Tindra och Daniel. Ska bli roligt! Sist Melwin och Tindra träffades hade de inte så stpr utbyte av varandra men nu kan de nog bli full rulle... ska bli jätte kul!

Nej snart dags att krypa ner, vill se vem som åker ur idol.
Niklas ska upp och jobba i mrrn, börjar 07 och slutar 19. Jag och Melwin ska bara ha en hemma dag med mys, lek och promenad!
På söndag ska vi åka till Kvänum, farsdag!

God Natt!


Små bebisar!!


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback