TOPPEN!!!

Publicerat. 2010-11-10 | 16:59:46
Idag har Niklas varit ute och jagat med Ludde. När de släpper Ludde i skogen använder de sig av en GPS. Ludde har ett halsband och Niklas har en handenhet som visar var ludde befinner sig!
Denna GPS kostar sisådär 5000 kr! För ngn vecka sedan gick den sönder så de lämnade in den och i går fick de hämta ut en alldeles ny gps då den andra inte gick att laga! Niklas var så nöjd här i går kväll, satt och lekte med den och prövade den till och med på Ludde när de gick sista svängen!! HA HA
När han kom hem idag och packat upp alla saker så frågade han mig om jag sett handenheten? Och de hade jag inte gjort eftersom att jag och Melwin var ute och gick när han kom hem.
Han fick panik och likaså jag! Ganska mycke pengar de handlar om liksom!
Vi rotade igenom alla saker han hade haft med sig idag men utan resultat! Niklas åker iväg till skogen och går samma runda 2 gånger som han gick idag! Ingen GPS! Hans pappa ringer hit och vill prata och jag berättar då vad som hänt och han blev ju sådär glad så han åker ut till Niklas med ficklampa eftersom att de börjat skymma. Niklas ringer X antal gånger hem hit och jag hör på hans röst att han är nervös....

Nu... för bara 5 minuter sedan ringde han och sa att de hittat den!! PHU!!!
Fy fan vilken tur! Som pengarna har flygit framför mina ögon hela tiden!!
Ibland är de bättre med 4 ögon istället för 2...

Skönt, nu är de ur världen!!
Nu ska jag slänga ihop en pizza... de blir dagens kvällsmys! Riktigt gott med hemmagjord. Salami, skinka, inlagd paprika och svamp!! :) Och såklart pizzasallad och kebabsås som vi köper på pizzerian!
Melwin ligger och sover, han är precis som jag inte helt hundra! Stackars liten!
Jag har åkt på världens förkylning, tung i huvudet, ont i öronen, halsen och är jätte snorig!!
Nej dags att snyta sig snoret rinner som fan, hatar att vara förkyld!!


Ha en bra kväll, och tack för kommentarerna!! :)
Fortsätt gärna med de, mycke roligare att skriva när man får lite respons!!






Sötis!!
Vi har verkligen fått världens charmtroll:)


Kommentarer
♥ jenny

haha sötis med tomte mössan riktigt fin till jul =)

2010-11-10 @ 17:41:30
URL: http://angelmhorn.blogg.se/
♥ Chris

Shit vilken tur att ni hittade den- fy för att förlora något som kostar så mycket pengar!



Svaret på din fråga- jo antalet läsare har ökat ganska drastiskt kan man säga. Från 150 till över 800.

2010-11-10 @ 23:01:45
URL: http://chrisdahlin.blogg.se/
♥ yvonne

han är lik moster när jag var liten söt

2010-11-11 @ 21:15:49

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback