Fredag har precis blivit lördag! Jag har k...

Publicerat. 2010-10-30 | 00:37:40

Fredag har precis blivit lördag! Jag har krupit ner under mitt duntäcke, Melwin ligger i säng och sover och Niklas jobbar. Han ringde precis och sa god natt! Jag kommer nog somna ganska fort idag, har varit en fullspäckad och rolig dag. Vi sov ju hos mina föräldrar i natt. I morse åkte vi till lidköping. Började med en fika för niklas var kaffe sugen och sedan kikade vi i lite butiker. Niklas var på riktigt köp humör och köpte sig ett par goretex skor och en ur snygg jacka. Jag hittade ingenting som vanligt, jo förresten. Jag köpte en jätte söt mössa och en virknål, ska försöka mig på att virka en matta med hjälp av min granne maria:) blev lunch också innan vi åkte vidare mot hällekis där det är julmässa. Jätte mysigt med massa hantverk och fika. Köpte ett jätte sött förkläde till Melwin med bamse på. Vid fyra tiden åkte vi hemåt, stannade till i kvänum för att packa in våra saker i bilen, byta blöja och ge Melwin gröt. När vi kom hem gick vi till grannen karina där vi har vårt fredagsmys. Vi Är 5 grannfamiljer som ses varje fredag klockan sex, äter god mat, fikar, skrapar triss och umgås. Jätte mysigt. Nej nu ska jag släcka lampan, ska lägga in lite bilder i morgon. Först ska jag och Melwin iväg och fixa lite saker. Bla förstora min förlovnings ring. Har inte kunnat ha den på över ett år och det är lite trist. Kram och god natt!


Kommentarer
♥ Linda o Tindrabebisen!

Julmarknad, NU?! Inte klokt ju! Men o andra sidan är det nog en hel del JULPYNT I ullared oxå! GAAAAH! puss på er sötnosar.. ses på tisdag<3

2010-10-30 @ 11:43:57
URL: http://ninnizliv.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback