Happy Halloween....

Publicerat. 2010-10-30 | 21:34:28

Som jag hela tiden egentligen vetat att det är idag, men när jag berättade för mina arbetskamrater att jag skulle göra Halloween muffins i fredags så sa dom att de är ju nästa helg, så jag vart ju övertalad. Men när det ringde på dörren idag och det stod fyra små spöken utanför blev jag fundersam!! Och mycket riktigt så var det ju idag!! Hm ja ja, var på Ica en sväng förut så jag köpte en påse godis ifall de kommer fler barn, man vet ju aldrig!
Niklas jobbar som vanligt, de behöver jag väl inte skriva längre. Längtar efter näst nästa helg för då ska han börja arbeta lite andra tider, varannan helg ska han jobba 07-19 lördags och söndag. De betyder att han är hemma hela fredagen, lördag och söndag kväll och han sover inte på måndagen!!! Skönt med lite omväxling!! Så fom i måndag är han inte anställd på Adecco Bemanning utan på Uponor! Skönt!


Nu kommer de lite bilder från bla i fredags när vi var med Melwins mormor och morfar...
Ha en bra lördag, jag har precis tagit en lååång varm dusch efter att ha somnat Melwin, plockat iordning coh torkat golv! Nu blir de film, bra film på fyran nu halv 10!!



Vår söta lilla dinosaurie:)
Beställde dräkten från Lindex.se och hämtade ut den idag, jag och Niklas fick oss ett gott skratt när vi tog på honom den, men guuud så söt han är i den!! :)



Leker med mammas gamla leksaker hos mormor och morfar!


Glad kille i Lidköping när vi fikade på Söderströms!


Sötis!!!!




Mormor och Morfar har satt upp en gunga till Melwin, roligt!!!


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback