Jävla kundvagnar!!

Publicerat. 2010-10-23 | 12:48:36
Detta med kundvagnar, jag har sån otur jämt när jag ska handla på Ica och behöver en vagn när Melwin är med!! När han var mindre så använde vi ju dom med stol på och två av de fyra vagnar som de har på Ica i Fristad var 2 trasiga och de stod alltid längst fram. Ska man behöva ha hur många mynt som helst i plånboken för att liksom ta loss en vagn för att få tag på den som står som nr 2 och sen sätta tillbaka den första igen?? Inget man är sugen på direkt!! Jag sa till dem och nu är de borta men nu när man ska ha de vanliga vagnarna är det fan samma sak!! Skulle in på Ica en snabbis idag innan jag skulle lämna Melwin hos farmor och farfar och jag iväg till jobbet. Lite små stressad som alltid. jag hämtar en vagn, sätter i mitt plastmynt och drar ut vagnen och vad händer!!! Hela barn sitsen åker ner, den är trasig!!! Inga fler mynt i plånboken så de var bara att sätta tillbaka vagnen, ta ur Melwin ur bilen och gå bort till nästa vagngarage som finsn på andra kundparkeringen och för att komma dit behöver man gå över hela torget och förbi Ica, sätter i mitt plastmynt och drar ut vagnen och då är den jävla sitsen trasig också!! Blev så förbannand. Men som tur va hade de en länga till med vagnar lite längre in så jag fick en vagn efter många om och men!!! Fan att de inte kan kolla över sina vagnar emellanåt!! Ska man behöva springa som idiot efter vagnar när man ska in och handla? Nej tack!!!



Kommentarer
♥ Pappa/morfar

varti från har du fått ditt temprament ??????

2010-10-23 @ 20:37:48
♥ Emelie

Kan de vara från dig papps;)

2010-10-24 @ 21:42:29

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback