Snart är klockan 7 och det betyder att jag...

Publicerat. 2010-10-26 | 18:56:22

Snart är klockan 7 och det betyder att jag slutar för idag. Har gått jätte bra idag, telefonen ringer som vanligt, dock något lugnare på kvällen:) Melwin och niklas kommer snart och hämtar mig, vi ska nämligen iväg och handla:) blir en veckohandling. Skönt. Slipper man springa till ica var och varannan dag utan att man har allt hemma som man behöver. En sak som står på listan är storpack av välling. Fattar inte varför vi köpt små paket hela tiden! Betydligt billigare att köpa fler. Så de ska vi göra idag:) när vi kommer hem ska vi steka pannkakor och mysa framför tvn och så klart busa och pussa så lilleman. Han är så gullig nu, när man säger puss och närmar sig honom fattar han att de är puss på gång. Han pussar liksom tillbaka:) söt unge! Nej nu måste jag hålla koll på tiden, exakt klockan 19 ska telefonen stängas av. Kram kram


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback