Sysselsättning!

Publicerat. 2010-10-04 | 22:42:22
Ibland så trivs Melwin jätte bra med att gå i gåstolen eller ligga på sitt täcke och leka med sina leksaer, han säger inte så mycket utan är allmänt nöjd men sen finns de dom dagarna som inget är roligt, kvittar vad man gör så är det bara gnäll. Och oftast är det när man ska göra sig iordning eller laga mat, då får man ta till andra saker, så som redskap som finns i köket som är nytt, de brukar vara intressant och han nöjer sig en stund. Idag var en sån dag, jag skulle ta på mig och göra mig iordning och han bara gnällde, bara mamma som gäller och då fick de bli en sån lösning.... tvättmaskinen!!! Jag hade precis startat den och tänkte att den kan nog vara lite intressant och mycket riktigt, han satt som ett ljus och tittade på tvättmaskinen så mamma fick göra sig iordning utan en gnällig liten kille....

Idag har det varit en lugn dag, när Niklas vaknat satte vi upp den lilla tv:n på väggen i sovrummet och sedan tog jag och Melwin en promenad! Skönt!

God Natt!


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback