Helt slut! Har precis lagt mig i sängen, ...

Publicerat. 2010-09-14 | 22:26:20

Helt slut! Har precis lagt mig i sängen, underbart skönt! Vet inte om jag lagt mig såhär tidigt på länge! Men det tar på krafterna att jobba, men jag tycker de e så roligt! Var länge sedan Jag kände såhär för ett jobb, ett stort plus är ju också att man har bra arbetskamrater. Idag och i morgon har jag fått hoppa in lite fler timmar än vad jag skulle arbetat då en av tjejerna är sjuk. Så 10.30-19 är det som gäller. Sen är jag ledig några dagar. Saknar Melwin gör jag när jag sitter där, massor. Men jag vet att har det mysigt hemma med pappa:) sen vad dom gör är en annan sak för det händer inte mycke med de sysslor som måste göras hemma. En annan tvättar, fixar, städar, lagar mat, går ut med hunden, byter blöjor, matar, leker Ja ni fattar men män har en tips förmåga att inte få ihop allt. De har jag ett levande exempel på, vår lägenhet som ser ut som f*n!;) På torsdag ska vi åka och hälsa på Melwins syssling för första gången som redan hunnit bli en månad! Vi åkte ju till turkiet och sen var vi förkylda men nu äntligen är det dags. Min lilla prins kommer väl se ut som en jätte bebis bredvid henne;) sen blir det nog städning, tro mig de behövs;) Nej dags att slå igen ögonen! God natt


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback