Min arbetsplats:)

Publicerat. 2010-09-02 | 11:01:56
Tog kort på min arbetsplats igår, kanske inte så mycket att se men ändå;)
Jag trivs verkligen super bra, jag jobbar alltså som växeltelefonist på en central växel och svarar åt massa olika företag! Kopplar samtal vidare och tar meddelanden till personalen på företaget, de ringer massor av samtal varje dag! Eftersom att jag till att börja med ska arbeta kvällar så kommer de också bli mycket packning av kator, då från olika delar i sverige, och jag som tycker de e kul att packa!! :) Verkligen super kul!
Ska jobba idag också, mellan 13-19.... ser verkligen fram emot det!



Min plats:)



Väger kartorna som jag precis packat:)


Mina prinsar i går när jag kom hem:)


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback