Nu vill vi ha svar!!!

Publicerat. 2010-09-28 | 10:59:15
Vi börjar bli måttligt irriterande på att vänta, vvi har fortfarande inte fått några besked från fösäkringsbolaget Tre Kronor när det gäller Nikals reseskada, de kunde ta upp emot en månad innan de var klart!! Ska man behöva vänta så länge, de handlar ändå om ganska mycket pengar och de e inte våra pengar utan svärfars och jag gissar på att han vill ha dom också!! Vi ligger ute med alla kostander för vården Niklas hade här hemma samt sveda och värkersättningen. Sen har vi fortfarande inte fått besked från Folksam ang vår krock, jag har helle inte fått de dokument jag ska skriva i ang mina smärtor i axel och nacke och de lovade de mig att jag skulle få idag!!!!
Jag ska ringa Volvo nu och fråga han som har hand omv årt ärende hur lång tid detta brukar ta, han trodde ju att han skulle fått ett besked redan i fredags!!!
Dåligt!!!


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback