På en promenad...

Publicerat. 2010-09-12 | 22:21:37
Söndag kväll, de betyder en ny vecka i mrrn och jobb för mig tre dagar på raken, 15-19! Kul!
Idag har jag varit på Gina Tricot och reklamerat leggins nr 2 på mindre än 2 veckor. De spricker i sömen!! Var ju på Ica också och lämna tillbaka mina mini trosor som jag köpte i går, tog en annan modell istället för storlekarna på de andra måste ju varit helt på tok!! Snällt att de gav mig andra, hade inget kvitto!!
Sprang in en snabbis på Kappahl & H&M också, hittade ett par UR söta skor till min lilla prins, och tro mig han såg för cool ut i vagnen när han hade på sig den och slängde upp fötterna på bågen i vagnen:) Bild på dem får ni.... En jacka på H&M blev det också, en lite tjockare som, tro det eller ej, Nikals ville att vi skulle köpa. Vi såg den i Lidköping i tisdags men den fanns inte i rätt storlek. Testade stl 74 på Melwin men den drunknade han i så de blev stl 68 istället, lite stor den också men mycke bättre:) Han kommer bli ur söt i den tillsammans med alla mysiga mössor som mormor stickat!
Vi tog en liten promenix förut också när Niklas gått iväg till jobbet, skönt väder ute men trist när de börjar gå mot höst tycker jag!!
Melwin somnade klockan nio i kväll, vid 8 åt han en hel portion med päron & äpple gröt.. han älskar det verkligen!! Han blir helt galen om jag segar med skeden, han sträcker sig efter den och gapar som en tok!

Har tittat på Ensam mamma söker också såklart! De ska jag följa! :) I mrrn fortsätter ett av mina andra favorit program också... Biggest Looser som jag för övrigt skulle passa perfekt till, uch... när fan ska man komma igång med denna hemska vikt, TRÅKIGT är bara förnamnet på de. Jag hatar att hålla på med vikten, gjort de hela mitt liv känns de som!! TRIST!! Tänk om man ngn gång kunde få komma ner till normalvikt och sen stanna där!! Mitt mål är ju att få komma ner till 65-70 kg innan bebis nr 2 kommer.... Aldrig mer närmare hundrastrecket när man blir gravid, de var inte bara jobbigt utan de tog på psyket också... tips någon!!! Jag måste komma igång!!
Ge mig motivation till max!!
Jag har ju fått ett par promenadskor av mina föräldrar, de e ju en bra början!! Och mobilen är fulltankad med massa bra musik!!! Promenader!!!


Nya skorna på;)
Även ett bildbevis till min kära pappa:)




Coola skor;)


Sååå söt på denna bilden!!


Denna jackan blev det fast grå... fanns ingen bild på den. Men nu ser ni modellen!!


Kommentarer
♥ Pappa/morfar

Snygga skor ni har båda två

2010-09-13 @ 19:54:02
♥ Josefin.

Skit snygga skor han har:-) Klart du inte skulle passa jätte bra i biggest loser. Jösses- var inte så hård mot dig själv;-) Du är fin som du är!

2010-09-15 @ 23:26:14
URL: http://meandmykiddos.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback