Så tomt...

Publicerat. 2010-09-24 | 23:15:04

Sitter hemma alldeles ensam!!! Bara jag, när hände de sist??
Nikals har precis gått till jobbet, Ludde är hos Niklas föräldrar och min älskade lilla prins är hos sin mormor och morfar och jag saknar honom så otroligt mycket. Niklas körde honom till Vårgårda idag där mina föräldrar mötte upp dom, jag ska ju jobba i mrrn och Niklas behöver ju sova och i mrrn kväll ska vi fira min morbror som fyllt år så detta var de smidigaste, roligt för Melwin att få vara med bästa mormor och morfar och tvärt om... men jag tror jag spricker av saknad snart!!! När jag kom hem från jobbet och inte möttes av en glad och pigg liten kille, när man såg alla hans saker!!! Det gick inte att hålla tillbaka tårarna!! Vad gjorde man innan Melwin kom, hur fick man tiden att gå? Jag skulle inte ens i min vildaste fantasi kunna tänka mig ett liv utan Melwin, han är det finaste, bästa och värdefullaste jag har.
Har haft många tankar nu i kväll, det finns människor som överger sina barn, slår sina barn och till och med dödar sina barn. Hur kan man?? Jag förstår det inte!!! Sen finns de dom som förlorar sina barn pga tex sjukdomar..fruktansvärda tankar.... Kan kan inte förstå...

Jag känner mig lycklig lottad över att ha fått världens finaste son som idag även blir 7 månader....
Grattis mammas prins!!! Vi ses i mrrn, och mamma kommer pussa på hela dig!! :)






Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback