Utförsäljning på Gina Tricot

Publicerat. 2010-09-29 | 10:31:31
God Morgon!
Jag kom precis hem, har varit på utförsäljning, Gina Tricot säljer ut sina provkollektioner idag. Det startade kl 9 i morse, fanns dock inte så mycke kvar i min storlek, i går hade de ju öppet för de som hade VIP biljetter och de får de som arbetar där som i sin tur delar ut till familj och vänner, sån biljett fick jag i somras då min svägerska jobbade där men nu har hon slutat. Men jag fick med mig två plagg hem, en tunika för 25 kr och ett par leggins för 10 kr!!!! Precis såna jag köpa i fredags, som tur är har jag inte använt dom så jag ska lämna tillbaka dom så får jag 100 kr tillbaka, perfekt;)
Nu när jag kom hem hade jag tänkt gå ut och gå men då ligger Melwin så gott i vår säng och sover så jag får vänta tills han vaknar. Niklas åkte iväg till skogen en sväg för att sljuta in en bössa.
Klockan tre börjar jag jobba idag....
I morgon är det dags för Ullared;) Vi kommer åka lite senare på eftermiddagen, de har ju öppet till 8. Niklas skulle visst hjälpa en jakt kompis med ett jakttorn... men kan vara skönt att åka senare också, kanske de inte e så mkt folk:)

Har fortfarande inte fått besked från Folksam, pratade med en kille på Volvi i måndags och han sa att mer än 5 dagar ska de inte ta!!! Och de är 5 dagar idag så innan jag börjar jobba ska jag ringa Folksam, hur lång tid ska de ta att kolla över dokumenten som Volvo skickat in, men de heter ju så fint som att en tekniker måste titta på de innan vi kan lämna besked, hur svårt kan de va???

Ha en bra dag!!


Elma Leggins från Gina, ser ut som jeans.... fynd!!


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback