God morgon. Idag är det skärtorsdag vilket...

Publicerat. 2011-04-21 | 06:18:56

mms_img61489 (MMS)

God morgon. Idag är det skärtorsdag vilket för mig betyder att jag snart har lång helg!! Klockan är nu strax efter sex och jag sitter på bussen, på väg till jobbet. Slutar tre idag! Underbart, ledig tills på tisdag. Ännu bättre är ju att Niklas är ledig denna helgen! Länge sedan vi hade en helg tillsammans. I morgon blir de badhuset, lördag blir de en tripp till svärföräldrarna som har åkt iväg med husvagnen. Ska försöka komma iväg till Leos Lekland också! Anledningen till att jag tar bussen idag är att Niklas & Melwin ska hämta mig, vi ska nämligen åka och köpa en liten platt tv till svärföräldrarna. De ringde i går och hade visst tröttnat på tjocktv:n de har i husvagnen;-) kan bli en tripp till Ikea också då tv:n finns halvvägs till Göteborg. Då kan man lika gärna åka. Ska köpa en garderob och en hylla till vår lilla prins som ÄNTLIGEN ska få ett eget rum! Vi har nämligen blivit erbjudna en trea i huset bredvid där vi bor nu:-) Bilden på Melwin togs tidigare i veckan, han ÄLSKAR att vara ute. Han traskar runt och mår som en prins!! Spaden han håller i köpte jag ju i Ullared och de är en favorit att gå och bära på! kram!


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback