After ski med rix fm! Fick träffa rix morg...

Publicerat. 2011-02-11 | 18:43:18

mms_img40888 (MMS)

After ski med rix fm! Fick träffa rix morgon zoo och blev bjudna på öl/vin. De snygga mössorna har vi också fått. Ligger i soffan och tar igen mig. Ska strax duscha och bada bastu för att få upp värmen lite. Klockan halv nio ska vi äta middag tillsammans med alla andra vinnarna. Sedan bär det av mot ett ute ställe där E-type och Rasmus seebach ska spela:-) mina vänner, i morgon är det vägning och så klart har även min vän vågen fått åka med hela vägen till Åre. ;-) tror dock inte på något bra resultat tyvärr. Jag som ville nå 10 kg gränsen. Men men. Resultat kommer i morgon. Ha en bra kväll, för de ska vi ha:-) men vi saknar vår underbara lilla goding tok mycket.


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback