Dålig uppdatering

Publicerat. 2011-02-28 | 18:30:56
Har blivit dåligt med uppdatering här, varför vet jag egentligen inte mer än att det varit fullt upp i helgen och sen idag började jag på mitt mamma vikariat så jag ska jobba heltid fom nu! Får se hur detta går. Jag hoppas ju att de funkar för oss alla tre eftersom att jag inte vill ta in Melwin på dagis riktigt än. Jag vill att han ska få vara hemma till augusti. Han känns fortfarande så liten:)

I lördags hade vu ju lite kalas, har ju givetvis bilder därifrån. Ska försöka sätta mig och lägga upp de här. En annan sak jag också måste ta tag i är detta med att framkalla kort! Har massor på datorn som måste framkallas. Även filmen från förlossningen ligger fortfarande på video kameran och jag skulle aldrig förlåta mig själv om det försvann. Jag satt och tittade på det i fredags och tårarna bara rann, så mysigt att titta på det och jag kan inte fatta att Melwin varit så himla liten!!


Ni får ha en bra kväll, för mig blir det nog grillad kyckling med chili bea och massa bra på tv:n :)

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback