God morgon. Då var man äntligen framme i Å...

Publicerat. 2011-02-11 | 09:03:58

God morgon. Då var man äntligen framme i Åre. Resan blev lång i går. Startade ju från Kvänum kvart över sex och vi var framme vid stugan strax efter tolv i går. Tåget var ju försenat, som alltid med SJ. Och sen var väl inte mottagandet det bästa tyvärr. Bussen körde upp oss till en plats och sen fick vi typ gå halva vägen tillbaka igen till stugorna och sen med all packning och snö upp till knäna i mörkret leta upp rätt stuga. Inte det lättaste många var irriterade. Men stugorna är jätte fina och mysiga. När vi kom fram fick vi också en påse med frukost. Och lite presenter. Somnade gott i går efter att ha syndat. Hade ju inget med oss att äta så jag tog två smörgåsar. Jag var jätte hungrig. Kändes inget kul men gjort är gjort . Idag ska jag handla så jag kan äta rätt:-) ha en bra dag!


Kommentarer
♥ Virginia

Hej! Jag har mejlat dig förslag på design men du har inte svarat. Började fundera på om det hade kommit fram?



Hör av dig //Virginia

2011-02-11 @ 15:19:03
URL: http://viggin.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback